Prekių pristatymas

  1. PREKIŲ PRISTATYMAS

  1. Prekės pristatomos tik Lietuvos Respublikoje. Esant individualiam Užsakymui, Prekės gali būti pristatytos į kitas šalis, aptarus visas pristatymo sąlygas. Galimi Prekių pristatymo Pirkėjui būdai yra pateikiami Parduotuvėje Užsakymo formoje nurodžius pristatymo adresą.

  2. Prekių pristatymo paslauga yra mokama. Prekių pristatymo kainos yra nurodomos suformuojant Užsakymą.

  3. Prekės Pirkėjui pristatomos per siuntos vežėjo ir Pardavėjo individualiai susitartą terminą. Apie tikslią Prekių pristatymo datą ir laiko intervalą Pirkėjas informuojamas elektroniniu paštu / SMS žinute. Siuntos vežėjas gali susitarti su Pirkėju individualiai dėl Prekių pristatymo. Pirkėjas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, Prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo Pardavėjo deklaruoto preliminaraus pristatymo termino, taip pat ir Pirkėjo su siuntos vežėju individualiai sutartos.

  4. Prekių pristatymo metu Pirkėjui Prekė perduodama įteikiant PVM sąskaitą – faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimą – priėmimą žymintį dokumentą.

  5. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais Prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti Prekių pristatymo terminus ir kitas sąlygas. Jei Pardavėjas nepristato Prekių per papildomą terminą, Pirkėjas gali pasinaudoti Taisyklių 92. p. įtvirtinta teise – atsisakyti Sutarties.

  6. Paruošus Užsakymą, Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui elektroninį laišką ir/ar SMS žinutę, informuojančią, kad Prekės išsiųstos Pirkėjui.

  7. Užsakydamas Prekes Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš Prekių pateikimo būdų:

    1. Kurjeris į namus;

    2. Pristatymas į paštomatus ar kitus analogiškus siuntų pristatymo terminalus.

  8. Jei Pirkėjas Užsakymo metu pasirenka Kurjeris į namus būdą:

    1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą;

    2. Pirkėjas įsipareigoja Prekes priimti pats. Priimant Prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei Pirkėjas Prekių pats priimti negali, o Prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

  9. Jei Pirkėjas Užsakymo formoje pasirenka Prekių pristatymą į Paštomatą arba analogiškus siuntų pristatymo terminalus:

    1. Siuntų savitarnos terminaluose galima atsiimti Prekes, kurios sveria mažiau nei 20 kg;

    2. Siunta iš savitarnos terminalų turi būti atsiimta per 7 (septynias) kalendorines dienas po to, kai Pardavėjas ir/ar siuntos vežėjas informavo Pirkėją elektroniniu paštu, kad Prekę galima atsiimti.

  10. Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos ir Prekės būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad Prekė yra perduota tinkamos būklės, pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei Prekės komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės Prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos Prekės pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Prekė yra pažeista ir/ar Prekė yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti Prekės perdavimo – priėmimo dokumente. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl Prekių pažeidimų.

  11. Pirkėjui per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekių pristatymo momento nepareiškus Pardavėjui pretenzijų, laikoma, kad Prekių pakuotės yra tinkamos, Prekių kiekis ir kokybė atitinka Taisyklių sąlygas.

  12. Prekių atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai Prekė perduota Pirkėjui.

  13. Jei remiantis Taisyklių 70 ir 71 p. Pirkėjas neatsiima Prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už Prekes ir jų pristatymą, Pardavėjo atstovai susisiekia su Pirkėju dėl kito Prekių pristatymo laiko ir/ar būdo. Jei Pirkėjas vis tiek neatsiima Prekių arba nepavyksta jų įteikti, tokios Prekės grąžinamos Pardavėjui, Užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų grąžinami už Prekes sumokėti pinigai, atskaičius banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atliktus banko pavedimus, Prekių pristatymo mokestį.

  14. Jei Pirkėjas neatsiima Prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas nebuvo sumokėjęs už Prekes, tokios Prekės grąžinamos Pardavėjui, o Užsakymas anuliuojamas.